.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طوفان شب گذشته مازندران و تلف شدن 40 هزار مرغ در قائم شهر
طوفان شب گذشته در مازندران موجب تلف شدن مرغهای یک مرغداری 40 هزارتایی در قائم شهر شد. به گزارش خبرنگار مهر در قائم شهر، طوفان شب گذشته علاوه بر وارد کردن خسارتهایی به اموال شهری، خسارتهایی را بر اموال شهروندان شهرستان قائم شهر نیز بر جای گذاشت. تا کنون با توجه به پیگیری های مکرر خبرنگار مهر در قائم شهر منابع رسمی از جمله فرمانداری و ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان، از ارائه میزان دقیق خسارتهای مالی و جانی خودداری کرده اند. بر اساس اعلام منابع غیر رسمی بزرگترین و گسترده ترین خسارت این طوفان دامن گیر یک تولید کننده شد و وی را به سبب از بین رفتن 40 هزار مرغ دچار خسارت مالی 200 میلیون تومانی کرده است. شهردار قائم شهر نیز میزان خسارت شهری طوفان شب گذشته را 100 میلیون تومان اعلام کرده و از تشکیل کمیته ها و ستادهای مختلف در شهر خبر داده است. قطع شدن درختان و خسارت به اموال عمومی و آبگرفتگی معابر و روستاها از جمله بزرگترین مشکلات به وجود آمده از طریق طوفان گذشته بوده است.

طوفان شب گذشته در مازندران موجب تلف شدن مرغهای یک مرغداری 40 هزارتایی در قائم شهر شد.

به گزارش مهر ، طوفان شب گذشته علاوه بر وارد کردن خسارتهایی به اموال شهری، خسارتهایی را بر اموال شهروندان شهرستان قائم شهر نیز بر جای گذاشت.

تا کنون با توجه به پیگیری های مکرر خبرنگار مهر در قائم شهر منابع رسمی از جمله فرمانداری و ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان، از ارائه میزان دقیق خسارتهای مالی و جانی خودداری کرده اند.

بر اساس اعلام منابع غیر رسمی بزرگترین و گسترده ترین خسارت این طوفان دامن گیر یک تولید کننده شد و وی را به سبب از بین رفتن 40 هزار مرغ دچار خسارت مالی 200 میلیون تومانی کرده است.

شهردار قائم شهر نیز میزان خسارت شهری طوفان شب گذشته را 100 میلیون تومان اعلام کرده و از تشکیل کمیته ها و ستادهای مختلف در شهر خبر داده است.

قطع شدن درختان و خسارت به اموال عمومی و آبگرفتگی معابر و روستاها از جمله بزرگترین مشکلات به وجود آمده از طریق طوفان گذشته بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.